Lanet TOEFL





  Ben yaklaşık 2 aydır işsizim. Bu boşluk döneminde de TOEFL sınavına girmeye karar verdim. Çünkü şu an elimde İngilizce seviyemi gösterir bir belgem yok. Çok çok yıl önce KPDS'ye girmiştim ama sonuç belgemi kaybettim. İş başvuruları yaparken "Yeminle, wallahi ben İngilizce biliyorum!" modundayım şu an:) Neyse hazır işsizken hemen TOEFL kursuna yazıldım. Benim evime yakın Türk Amerikan Derneği (TAA-TAD) var. Hem eğitim kalitesinin iyi olduğunu düşündüğüm için hem de evime yakınlığı nedeniyle 1 aylık yoğunlaştırılmış kursa kayıt oldum. İşin aslı çok bir şey öğrenemedim. Yani kurs öncesi ve sonrası diye net bir ayrım yapamayacağım ama bu belki de benim yeteri kadar derslere ilgi göstermemiş olduğum için de olabilir. Neyse kurs bitti ve ben burun ameliyatımı oldum. İyileştim ve şimdi de sınava girme zamanı geldi. Bir ton para vererek sınav için randevu tarihimi belirledim. 27 Haziran'da  TOBB Üniversitesinde sınava gireceğim. Bakalım kaç puan alacağım. Evde çözdüğüm deneme sınavlarında pek başarılı değilim maalesef. Özellikle reading pasajlarında çok hata yapıyorum. Sınava kadar her gün evde 2 saat kadar çalışmaya karar verdim. Tabi ki tembel ben 2 güne sıkılırım bu düzenden ama kendimi zorlayacağım artık. 

Benim gibi sınava girecek herkese şimdiden başarılar dilerim:)

Yorumlar

Popüler Yayınlar