Dünyanın Uğultusu / Behçet Çelik




Son 2 gündür şu kitabı elimden düşüremez oldum. Pazar akşamı klasik Tunalı D&R gezmemi yaparken tesadüf aldım kendisini. Daha önceden ne yazar hakkında bilgim vardı ne de konusu hakkında fikrim. Son dönemlerde özellikle Türk Yazarları okumaya çalışıyorum. Çünkü kendilerine yeteri kadar hak ettikleri itibarı şimdiye kadar veremediğimi düşünüyorum.

"Dünyanın Uğultusu" bir anda benim dünyamın aynası oldu. Bir şekilde yazarı tanıyor, karakterle oturup zamanında içmişim gibi hissettim. Benim gibi hayatı-bir düşünceyi yıllarca irdeleyip hala olgunlaşamadığınızı düşünenlerdenseniz bu kitabı size tavsiye ederim. İnsanın yüksek sesle düşünmesi gibi! Ama yine de Ahmet bir başkası ve yeni bir insanı hayatınıza usulca sokmak çok keyifli...


"Savaşlar tabii ki...İnsanlar ölüyor savaşta."

"İş saatleri böyleyken, yaşamak mı bu?"
"Nesi varmış?"
"Nesi yokmuş"

Yorumlar

Popüler Yayınlar