Kiev - Ukraine!

       O kadar uzun zamandır yazamadım ki cidden iş harici arta kalan tek zamanımda da uyudum!

      17-19 Temmuz arası Bayramda Kapadokya'ya gittik sonra da ben 21-24 Temmuz arası Ukrayna, Kiev'e gitmek zorunda kaldım iş nedeniyle. Kapadokya detaylarını daha sonra yazmak istiyorum. Ama şu an elimdeki Kiev fotolarını zevkle kurcaladığım için önceliği kendisine verdim:)




Otel odamın manzarı işte bu gördüğünz Bağımsızlık Meydanıydı. Geçen sene Rusya'nın bu meydanda 104 kişiyi haince öldürmesinin yıl dönümü nedeniyle meydanda bir çok protesto ve gösteriye şahit olduk. 













Orada anladım ki savaşlar bile reklam! Destek çekmek için yürütülen o kadar çok çaba ve kampanya var ki... Kameralar, din adamları, askeri üniforma içerisinde ortalıkta dolaşan genç kızlar, güçlü "gönüllü" askerlerin çekici fotoğrafları... Anlıyorum evet herkesin bağımsızlığını korumaya hakkı vardır ama paraların bazen doğru yere harcandığından şüphe ediyorum...



    İş için gittiğimden devamlı heyet beraber hareket ettik o nedenle fazla turist gibi davranamadım. Her gün sabah 08:30'dan akşam 21:30'a kadar toplantı programları vardı ve ben çoook yoruldum. Ama öyle güzel yemekler yedim ki şimdi bile canım çekti...





Her restauranta girdiğimizde kapıda bizleri ellerinde özel yapım meyve likörleriyle karşıladılar. Ana yemek öncesi masada 10'a yakın meze ve salata sunuluyor ve bol kepçe herşeyden tabağınıza servis yapılıyor. Hem likor hem de şarap aynı anda içiyorlar... 

O kadar lezzetli dilim etleri vardı ki anlatamam sizlere. Türk heyeti olduğumuz için 100% "halal" ürünleri tükettik ama ben çok beğendim etlerinin kalitesini...


Ayrıca Savaş Müzesini ve Lavra bölgesini de gezdik. Onların da fotoğraflarını derleyince paylaşacağım..

                   

Yorumlar

Popüler Yayınlar