Meleklere İnanır mısınız?






Bazı insanlar çok güzel, içleri öyle duru ki etraflarına da huzur veriyorlar. Onlar her yerde ama kendilerini pek ortaya çıkarmaya meraklı değiller. 

- Sabah 07:26'da otobüse yetişmek için koşarken bana kolaylık olsun diye arka kapıyı açan şoför bey çooook teşekkürler.

  
- Aynı gün asansörde 17. kata ağır ağır çıkarken şalımın bana çok yakıştığı söyleyen bayan çok teşekkürler, sayende ofise yüzümde gülümsemeyle girdim.

- Akşam iş çıkışı otobüs beklerken bana durakta yer veren üstüne bir de son kalan sigaralarını bana ikram eden (sigara kullanmıyorum bu arada) işçi abilerim çok teşekkürler.


-Geç kalmamak için yolun yarısında bindiğim taksici 100TL paramı son küçük paralarınla bozduğun için çok teşekkürler.


Ve bunların hepsinin benim işten çook geç çıktığım, öğle yemeği bile yiyemediğim bir günde başıma geldiği için tüm evrene çook teşekkürler!


Her zaman sevgi ve iyi niyetin hayatımızda olması dileğiyle...




Yorumlar

Popüler Yayınlar