Bugün Doğum Günüm ve Tek Bir Dileğim Var ! (Today is my birthday and I have only 1 wish! )


      Bugün benim doğum günüm ve ilk kez bir bütün olduğumu hissediyorum. 
Önceleri hep kendimle kavga eder, sahip olduklarımdan keyif almaz, yaşamın güzelliklerini göremez bahaneler yaratırdım. 
Şimdi artık daha çok bir göl gibiyim rengim kara!
Bir yere kimseye ait olmadan hep bir devinimle zamanın içinde yer alıyorum..


      Today is my birthday and first time in my (finally) I feel like a whole! Used to be fighting with myself all the time, feeling query about what I own, unable to realize the beauty of life by making up excuses.


      Now I am more like a lake, black colored! I take place in time without possessed by anyone or any location always with a continuing movement... 


      Tek bir dileğim var o da "sevgi" ! Tüm damarlarımda hücrelerimde sadece sevgi olsun istiyorum. Işık gibi parlasın - yolumu aydınlatsın - beni ben yapsın diye... Sevmek her şeyin güzelleşmesini sağlar, böylece değiştiremediklerinizi de kabullenerek zevk alırsınız. Ben artık yaşam ile kavga etmeden derin nefesler alıyorum & sevginin sonsuz kaynağının ve gücünün beni yönlendirmesine izin veriyorum.. ..

      My only wish is “love”! All I want to have love in my entire body even inside of each single cell. Shine like light – illuminate my path – make me myself … Action of love makes everything beautiful, thereby teach you accept and enjoy the things that you can’t change. Now I am able to take deep breaths without fighting with life & let the endless love source and power direct me…  


Yorumlar

Popüler Yayınlar