DETOX 101






Gelir bana hey heyler - yine geldiler.

Bu kez de hafta sonu Detox yapmaya karar verdim. Yetmedi bir de alkol almayı bırakıyorum dedim kendi kendime. Ulvi bilgi kaynağı Google üzerinden hemen hızlı bir araştırmaya giriştim. Ne yemeli - ne yememeli diye hepimizin bildiği şeyler olsa da bir bakındım. Alışveriş listemi hazırladım, ardından da kendime papatya çayı alıp başladım bunları yazmaya.

Normalde ben zaten zararlı şeyleri pek tüketmem. Şekerli, tatlı gıdalar yemem, yağlı - kızartma türü şeyler sevmem, azıcık bir karbonhidrat yesem aklım çıkar ama gel gör ki günümüzün hastalığı olan tam bir sosyal ortam içicisiyim!

Yalan yok ben kendimi tanıyorum, bakalım bu kararım kaç gün geçerli olacak, ne zaman şeytanın yavrusu kulağıma fısıldayıp "Amaannnnn, iç bi tane be yaw nolcak ki?" diyecek geniş geniş bilinmez ama bakalım yarın hafta sonu ve ben uzun zamandan sonra ilk kez fresh fresh 2 gün geçireceğim....

Ha bir de bu Pazar direksiyon dersim var, ilk kez Ankara trafiğine çıkacağız. Şimdiden heyecan yaptım. Bir an önce taksici moda bağlamak için sabırsızlanıyorum:)

Sevgiler 



Yorumlar

Popüler Yayınlar