Insanity nedir?




Yaşım 30'a gelirken resmen kafayı kırdım. Yine kendimle uğraşıyorum.
Bu kez fiziksel & ruhsal anlamda iyileşmeye yönelik çabalıyorum: 

     * Günde 2 litreden fazla su ve ekstra diğer içecekleri tüketiyorum
     * Artık 2 fincan bitki çayı içiyorum, daha az kafein tüketmeye gayret ediyorum.
     * Spor falan yapmıyorum, çok zoruma gidiyor. Ama planlarım var!
     * 00:00 - 00:30 gibi yatıp - 07.00'de uyanıyorum.
     * 08 Nisan'dan beri neredeyse hiç alkol almadım
     * Yoga'ya başladım, gün aşırı meditasyon yapıyorum.
     * Evde çiçek - böcek yetiştirmeye başladım.
     * Kapsamlı bir temizlik yapıp tüm fazlalık eşyalardan kurtuluyorum.
     * Artık gelecek planlarımı ve dileklerimi küçük bir defterim var oraya yazıyorum. Bir nevi secret yapıyorum.
     * Zaten relax bir insandım şimdi iyice saldım çayıra modunda yaşıyorum.
     * Saçlarımı sarıya boyattım, uzatıyorum, sabrediyorum.
     * 2017 yılından ne beklediğimi planladım, kafamda oturtmaya çalışıyorum.
     * Gelecek için birikim yapıyorum, BES ödüyorum.
     * Yüksek Lisans'a ağırlık verip bir an önce okulumu bitirmeyi hedefliyorum.
     * Spiritual tarafım biraz daha ağır basmaya başladı, araştırıyorum.
     * Kişisel gelişim kitaplarına karşı ön yargımı kırmaya başlıyorum.
     * Daha çok kendimle zaman geçiriyorum.
     * Hayattaki önceliklerimi belirledim: 1.sıraya Beni, kendimi koydum!
     * Almıyorum, mümkün olduğunca almıyorum.
     * Ne varsa onunla yaşamayı başarıyorum.
     * Bazen çok okuyorum, bazen günlerce elime kitap almıyorum.
     * Artık hiç kimseyi kıskanmıyorum.
     * Youtube üzerinden daha çok video izliyor, örnek alıyor, uyguluyorum.
     * Başkalarını duymuyorum, kafamda kurmuyorum.
     * Maalesef uzun zamandır geceleri uyumadan önce hayal kuramıyorum çünkü hemen uykuya dalıyorum. Onun yerine gözümde canlandırıyorum, olmadan - olduruyorum.
    * Bazı şeylere bir şans veriyorum.
    * Yapıcam demiyorum, Hadi Yapalım!diyorum ...

Yorumlar

Popüler Yayınlar