Neşeli ol, Hayatını Yaşa




Can sıkıntısı fena şey azizim. 
İnsana garip şeyler yaptırabiliyor. 

Mesela ben yogaya başladım. Artık her hafta sonu cumartesileri bildiğin meditasyonlu falan yoga yapıyorum. Severim ben böyle aktiviteleri. Gündelik yaşantıma her 2 - 3 günde bir yeni bir faaliyet sokmazsam bir taraflarıma bir şeyler oluyor. Dün akşam mesela üşenmedim saat 20:15 sonrası oturma odasının şeklini değiştirdim. Daha mı iyi oldu? Yok. Yani ne olabilirdi ki alt tarafı koltuk ile masanın yerini değiştirdim. Ama olsun maksat dostlar alışverişte görsün! 

Eskiden kaybetme korkusunun esiriydim. Sürekli kendimle kavga eder, daha iyiye doğru ulaşmak adına özellikle kendime karşı çok acımasız davranırdım. Sonradan anladım ki hayat çok kısa, gelişine yaşa gitsin. Kimsenin seni üzmesine izin vermemek lazım. Tabi bunu söylemek ne kolay ama uygulamaya koymak zaman - yıllar - alıyor. Bir kere bunun için size gerekenleri şöyle özetleyelim:

  1. Futursuz bir karakter
  2. Geniş bir mezhep
  3. Her ortamda "Amaannn salla!" diyebilen bir beyin
  4. Geceleri deliksiz uyumayı sağlayan bir vicdan
  5. Fırsatları görebilen bir göz
  6. Kuralsız ve sınırsız yaşama hevesi
 Hatay'da bulunan Mozaik: "Neşeli ol, Hayatını Yaşa" diyor



Eğer bu maddelerden en az 4 tanesi sizde yoksa işiniz zor, benden demesi. Ufak egzersizlerle sizde bir yerden başlayabilirsiniz aslında. 

İşte işte size birbirinden çılgın öneriler:
  1. Bulaşıkları tam 24 saat yıkamayın
  2. Geceleri çıplak uyuyun, korkmayın kukunuz üşümez
  3. Yeme - içme düzeninizi değiştirin. Sabah kahvaltısında puding yiyebilirsiniz.
  4. Bugünün işini yarına bırakın
  5. Beğendiğiniz adama çaktırmadan bir göz kırpın
  6. Bile isteye ufak çaplı bir yalan söyleyin vb.
Tüm bunlar aslında sadece kendimizi hissedebilmek için. Tam olmak, bütün olmak, sağlam kalabilmek için... 

Çünkü bu dünyada en kutsal ve iyiyi hak eden kişi benim ve ben sonunda mutlu olacaksam o zaman Hadi Yapalım!

Yorumlar

Popüler Yayınlar