Psycho Dreams



Yaa bu ara ben çok Psycho rüyalar görüyorum, tam kafayı yemelik şeyler. 

Dün gece rüyamda mesela kaçırılmışız! Üstelik önce biz kötü adamların elinden kurtuluyoruz bir yere sığınıp saklanırken hoooop kötü adamlar kapıdan içeri giriyorlar. Meğer orası aslında onların sığınaymış, kendi ellerimizle yakalanıyoruz. Üstüne bir anda hooop tren garında buluyorum kendimi. Tren saatlerinden Balıkesir'e gideni bulmaya çalışıyorum. O sırada kuzenim ortaya çıkıyor bir anda ve bana trenler hakkında bilgi veriyor. Sonrasında yine hoop otel lobisi gibi bir yerdeyiz yine kötü adamlar etrafımızda. Bağırıp yardım istiyorum ve CHP Teyzesi kılıklı bir kadın geliyor yardıma. Ben ona "ayy bizi kurtarın, kaçırıldık - bizi bu adamlar satacaklar" derken öğreniyorum ki aslında polis de olayın içindeymiş. Kısaca yardıma gelen olmuyor, gözümün önünde insanları farklı arabalara zorla bindirip götürüyorlar bir yerlere...


Sadece ben değil iş yerinden bir arkadaş da bu aralar aynı ben gibi her gece atraksiyondan coşkunun kucağına koşuyor rüyalarında, bombalar bizi çok etkiledi. Hafta sonu Kızılay'da beyaz renkli, 34 plakalı, boyası sıvalı bir kamyonet gördüm. İçinden de pis kılıklı bir adam indi. O an aklıma gelen ilk ve tek fikir aracın bomba yüklü olduğu ve hepimizin havaya uçarak öleceği fikriydi... 

Korkuyorum ve bazen daha çok korkuyorum:(    
                                                                                

Yorumlar

Popüler Yayınlar