Zürafa Hayvanı ve Göt Deliği


 Ağlamak çok garip bir şey, ağlarken insan kendini sıkıyor, sıkıyor daralıyor. Daha sonra iç çekip derin bir nefes alınca da bir anda daha çok kalbi ağırlaşıp daha içli ağlıyor. Bir de aynada kendine bakıp ağlama huyu var. Kendine kızdığın için mi, kendini suçladığın için mi bilinmez daha bir sıcak akar o gözyaşları yanaklarından…


Neyse geçen yine ağlıyorum tipik elime almışım ağlama oyuncağımı. İşte kendisi de bu:


 Bir fark ettim zürafa hayvanına göt deliği yapmışlar. Şaka maka değil cidden! 
 Bak işte şu siyah nokta gibi gözüken delik: 




Sen uyduruk, Çin malı şu aptal oyuncağı yaparken bir de affedersiniz alt tarafına delik yap! Hayır, ilginç olan şey şu ben yaklaşık 3 senedir bunu elime alır, evirir çevirir ağlarım da daha yeni fark ettim o ayrıntıyı. Yapan adamların da mükemmeliyetçi yaklaşımı bir anda beni kendime getirdi. Ne ağlıyon mal mısın lan dedim kendime. Bir anda silkindim, üzerime bir üşüme geldi derken kalktım işe gittim. 
Bu da işte böyle bir anı…

  

Yorumlar

Popüler Yayınlar