Bu kez de lastik patladı!


Bir kaç ay önce niyet ettim Gaia aşkına her sabah düzenli koşmaya. Bu vesile ile sabah saat 06:20'de uyandım, hazırlandım ve evden çıktım! 
Ne göreyim her yer bembeyaz, kar yağmış yani tüm gece!
5 dk yürüdüm köşeden eve geri döndüm. 
Uzunca bir süre çıkmadım sonra yürüyüşe...


Sonra geçen haftalarda dedim ki ben bir spor salonuna yazılayım. Samos'a tatile gitmemize tam 2 ay var, bu sürede ne yaparsam kardır niyeti ile bakındım sağa sola. Sonra Cinnah Caddesindeki MasterFit spor salonunda karar kıldım. Zaten daha önce P90X yapmış bir insan olarak dedim bu beni anca keser.  Hayır ucuz da değil, bildiğin kol gibi kazık bir yer. Telefonda 2 ay için verdikleri fiyat 1500 TL idi. Nakit indirimi falan alırım diyerek resmen gözümü karartmıştım. Peki ne oldu? Maaş hesabıma öğrenim kredisi borcum nedeniyle bloke konuldu. Kısaca ben fakirleştim, spor hayalleri başka bahara kaldı. İyi de oldu çünkü enayilik olurdu oraya o kadar para vermek!


Son olarak da dedim artık bugün iş çıkışı Pelops Club'a bakayım. Sahibinden.com da 3 aylık üyelik devri ilanları var. Sadece 200 TL istiyorlar. Hem bana direksiyon pratiği olur. Evden çünkü araç ile sadece 10dk sürüyor hem de 200 TL'ye beachbody elde ederim diyordum. 
Peki ne mi oldu? Lastik patladı!!


Başka yolu yok anlaşıldı, bundan sonra bakkala diye evden çıkıp spora gideceğim:)

Yorumlar

Popüler Yayınlar