Polis gibi olmasa da polis olan birisi hakkında



Ayy bugün ne oldu? Dur bak anlatayım: 

Bu sabah  09:00'da Hoşdere Caddesinde bir işim vardı. Gerçi halledemedim işimi kapalıymış tükkan da neyse oradan dolmuş ile Kızılay'a geldim. Kulağımda müzik, sırtımda çantam falan çok havalı bir halde metroya doğu yürüyorum. Bir baktım karşımda sarışın, renkli gözlü, dağınık saçlı, kolları dövmeli, kot - tshirt giymiş gençten bir adam var. "Ohhh baby sen de kimsin böyle" diye içimden geçirirken çocuk bana eliyle 1 dk diye işaret etti. Ben de adres falan sorcak herhalde diye geniş geniş kulaklığımı çıkarttım, diyaloga hazır moda geçtim:

Ben      : Merhaba, buyrun.
O         : Günaydın, Hanım Efendi!
Ben      : Size de günaydın.
O         : Bir geçişimiz olacak da o nedenle sizi biraz burada tutmamız gerekiyor.
Ben      : ...... (anlamsız bir sessiz bekleyişten sonra) ama ben metroya yürüyordum.
O         : (yüzünde bir gülümseme ile) sadece bir dk sürer, kusura bakmayın lütfen
Ben      : Aaa tamam o zaman beklerim. (benim de yüzümde gülümse ile)

İşte konvoy, arabalar geçti o sırada. Ben karşıdan karşıya geçeyim diye adım attım vee hemen yakışıklı polisimiz elinde telsizi ile yoldan geçen araçları dururdu, bana yol verdi.

Bu masal da burada bitti... 

Yorumlar

Popüler Yayınlar