POKEMON GO


Evet Nicky, bakma öyle.
Pokemonlarımı seviyorum
.
Yeni fenomen Pokemon Go olayına ben de girdim. İlginçtir ki The Sims oynarken (yıllar evvelsi) ne hissediyorsam aynı doyumu yine yaşıyorum. Bu ara doyum demişken ben bir türlü doyamıyorum lan. İş değiştirdik, araba aldık, manitayla aşkımız iyi, Yunan adasına bile gittik oğlum! Ama hala eksik bir şey mi var hayatımda moduyla her güne 1-0 yenik uyanıyorum. Tam acıkmadan sofraya oturan şımarık bebeler gibiyim. Yoğurt var ben yine de kola diye tutturuyorum sanki. Erken bir 35 yaş bunalımı (yaş da 29 oldu) dedikleri sanırım böyle bir şey. 

Her şey hemen olsa, öyle uzun uzun beklemesek istiyorum. İnsanlar böyle çok boş konuşmasa keşke, kafa kalmıyor adamda! insaf diye haykırsam. İş çıkışı 2 bira çakıp muhabbetin dibine vursam falan filan. Ama yok; olay ne biliyor musunuz? İş(sizlik) sendromu - çalışma(ma)k. Ya iş yapalım oğlum. Suya sabuna dokunur iş yapalım. Üretelim. Ortaya adam gibi bir şeyler çıkaralım. Milyonlarca insanız şu el kadar ülkede (dünya kara kütlesi göz önüne alınırsa) hala elimiz s**imizde iş yapıyoruz. Ne bir asfalt atabiliyoruz kütür kütür ne de sıçratmadan klozete işeyebiliyoruz. 

Yahu toplaşıp dadından yenmez bir film bile izleyemiyoruz, çünkü başkalarıyla aynı fikirde olmayı geçtim toplaşamıyoruz ki! Nicky hep der "Türkler hiç adres tarif edemiyor çünkü birbirlerini anlamıyorlar." Neyse mevzu fazla derin. Özele de inmeden bugünün ulvi Cuma günü olduğunu bir kez daha hatırlatayım istedim. Gerçi şansa bak. Maaşlar bizim hep 24'ünde yatıyor, bu ay 24'ü de Pazar'a denk geliyor. İşin yoksa 1 gün daha fazla bekle, bourbon değil de Tuborg Gold - Amber iç! 

Tam bir skandal yani bebeler!

Not: Nicky yaşı gereği - malum 10 yaş büyük benden - POKEMON olaylarına girememiş. O nedenle beni/bizleri anlayamıyor. Ayy bir de üstüne eleştiriyor, küstah adam! Neyse bu fotoğrafı da 2015 Christmas'da İrlanda'dan dönerken havaalanında çektim. Nicky beyin vejetaryen olmaya karar verip yediği en son "et" işte o tabak. Milat yani!


Yorumlar

Popüler Yayınlar