Vejetaryen Yemek Önerileri #01


Haftasonu One Tower New Castle
Uzun zamandır yazmadım çünkü canım istemedi. Hayatımız yine garip bir monotonluk içerisinde başkalarının kurgu oyunlarına sahne oluyordu. Birazı geçti birazı kaldı. Ben yokken buralarda kimse olmaz sanıyordum ama istatistikleri görünce şaşırdım. Hemen hemen her gün 6 ile 19 arası değişen ziyaretçilerim olmuş. Teşekkürler:)

As you know that Nicky Bey vejetarjen! 

Evin hanımı olarak yemeklerden sorumlu komutan benim. Şanslıyım ki Nicky asla ama asla yemek seçmez. Ben ne pişirirsem yer - pişirmesem de yemek aramaz! En kötü ihtimal kendine Subway'den ton balıklı sandviç sipariş eder. 1 hafta makarna pişireyim ellerine sağlık der, hepsini yer. 

Evet, evet bizim evin problemi hatta işte bu! 
Nicky herşeyi yiyor! 

Yani 1 tencere yemek pişiriyorum diyelim bu akşam, Nicky iş çıkışı eve gelince o tencerenin hepsini yer! Ben bildiğin saklama kaplarına yemek ayırıyorum, Nicky'den kaçırıyorum. Bazen de ne pişirsem derdine düşüyorum ki o zaman da foodnet, yummly, woksoflife gibi siteler arasında kayboluyorum. 

İleride hem bana da fikir versin diye son dönemde pişirdiğim yemeklerin çetelesini tuttum.

Enjoy!


20.07.2016: Karpuz + Peynir

21.07.2016: Amy'nin Dürüm Tarifi
                   (Patlıcan Ezmesi + Mayonez+ Yoğurt + Salatalık malzemeli)
                   Yeşil Mercimek Haşlaması (Salata gibi) 

22.07.2016: Dışarıda Yedik (Dubh Linn & Speak Easy)

23.07.2016: Menemen + Fish Fingers

24.07.2016 : Sebzeli Fırın Makarna

25.07.2016: Soya Soslu Sebze Sote 
                  (Yeşil Fasulye + Kabak + Kırmızı Biber + Yeşil Biber + Soğan)

26.07.2016: Milföy Börek (Ispanaklı+Peynirli)

27.07.2016: Karpuz + Peynir

28.07.2016: Kabak + Bezelye + Havuç + Patates Konserveli Salçalı Yemek
                  Yaseminli Pilav

29.07.2016: Pizza

30.07.2016: Kremalı Mantarlı Makarna

31.07.2016: Sebzeli - Barbunya Yemeği (Evde ne varsa)




Yorumlar

Popüler Yayınlar