Kim Şarap Sevmez Ki?

Bir cuma klasiği olarak Nicky Bey ile yine gezmelere gittik. 
O gün dışarı çıkılmazsa bir tarafımıza bir şey olur çünkü:)
Neyse, bu kez istikamet Panora AVM'di! 
Star Trek gelmiş hem de 4D hem de gece yarısı seansı!!!

numnum


ankara night

Film öncesinde NumNum'da oturduk. 
DLC - Öküzgözü içtim, bayıldım, yaladım kadehi resmen!
Bu ara feci bir şarap sevdam başladı, resmen craving yaşıyorum!
Markette o şarap şişelerini görmek bile beni benden alıyor!
Yeni yeni markalar keşfediyorum. 



Bu arada şarap demişken aklıma geldi!
İnsanın duyuları ne garip, ne değişken. 
Sabun köpüğü gibi yok olsa da ıslaklık bırakan bir katman gibi! 
Nicky ile beraberliğimiz hayatımın en uzun ilişkisi olma yolunda ilerliyor. 
İstiyorum ki son da olsun. 
Beraber yaşlansak huzurla diye aklımdan geçiriyorum. 
Bazen stres kaynaklı gelgitler yaşasam (k) da önemli olanın 
yara almamak olduğunu biliyorum!

Evet, doğru! Önce kendimi sonra da bizi çok seviyorum!


Yorumlar

Popüler Yayınlar