Sevgiliye Romantik Süpriz!

Geldi Sonbahar!

Bayılıyorum soğuk, puslu, ısıran havalara. Pofuduk hırkalar giysek, elimizde bitki çayı, sıcak çikolata ile balkonda, sokakta otursak. Renkler pastelleşse, ortama bir anlam, estetik gelse bir anda... Akşamları gün batımı daha bir amber rengine dönse, kuşların göç yollarında biz dursak, yılın yakılmaya başlanan ilk kaloriferine çocuklar gibi sevinsek, geceleri uzun yürüyüşlere çıksak, dönüşte salep içsek,daha çok kitap okusak, daha sarımsı, ruhu besleyen müzikler dinlesek...

Keşke zaman bu kadar hızlı akmasa kendi yolunda, biz de yetişme telaşı içinde -tam olarak bir şeylerin tadını alamadan- yarım yamalak anlamlarla oyalanmasak falan filan!


Neyse yarın günlerden Cuma ve ben Nicky Bey için romantik bir sürpriz planlıyorum. Genelde bu tarz şeyler erkeklerden beklenir ama ben malımı biliyorum anam. Beklersem daha çoook beklerim! Öyle şeyler sadece romantik filmlerde yaşanıyormuş, kafam bastı! Hayır, olaya ben el atmazsam o zaman kendimi de hayatın güzelliklerinden mahrum bırakmış olacağım!

Bildiğin mevsimler değişiyor dostum, Eylül kutlaması adına dedim ki kapayım sevgilimi iş çıkışı götüreyim Botanik Park'a. Hem şarabımızı içelim hem de azıcık muhabbet edelim, içimiz açılsın.

Mekan işte bu:

Gece vaktini bir hayal etsenize: Yıldızlar gökyüzünde (ama görünmez tabi şehirden), ağaçların kokusu, ortam hafif serin ve sakin... Masanız üzerinde lezzetle atıştırmalıklar, yanında kırmızı bir şişe güzel bir kırmızı şarap ve sevdiğiniz.... 

Uff yaa ben olsam benim gibi bir kıza kesin deli gibi aşık olurdum:)

Not: Botanik Park fotoğrafı Mehmet Akıncı'ya aittir. Ben çekmedim, netten buldum. Baştan söyleyeyim sonrasında şey olmayalım kimseyle.



Yorumlar

Popüler Yayınlar