Şehirli insanın zaman sorunsalı hakkında



Bazen kendimi çok yorgun hissediyorum. Çünkü çevremdeki insanların hepsinin bir şekilde benden beklentisi var veya onlarla bir tür ilişki içerisindeyim. 
(Ne kadar ilginç değil mi? İnsanlarla sosyal ilişki içerisindeyim)

Mesela yapmamı bekleyen işler arasından bugün için öncelik verdiklerim:

Ulgen: aradı dün geri dönüş yapmam lazım
Çağrı: Doğum günü kutlamalıyım
Mert: ile buluşmalıyım kedisi nasıl sormalıyım.
Işılay: İngiltere'den geldi onuna buluşmalıyım
Nicky: Ona 2 mail attım, kargo almaya gitmeli. Ulaşamıyorum kendisine bir türlü.
Baba: Dedemlere iletmek üzere bana bir şey söyledi onları aramalıyım
Dilek: Gönderdiği ses kayıtlarını dinlemeli ,ona cevap vermeliyim
Foto: çektirmeliyim green card için
Spor salonu: üyelik devri için akşam GYM'e gitmeliyim
Garanti: Şubeye gidip para çekmeliyim
Okul: bir sürü okuma var onları yapmalıyım
Refugee: Ders işleyişine çalışmalıyım

Biliyorum ki yukarıda ismi geçen kişiler dostlarım, onları çok ama çoook seviyorum fakat bazen onların çağrılarına veya mesajlarına neden geç dönüş yaptığımı anlamıyorlar. 

İşte tüm nedeni bu! 
Zaman sorunsalı!

Yukarıdaki 7 kişiyle buluşmak yerine telefonla bile konuşsam ortalama 5 dk'dan 35 dk yapar. Ama ben tüm gün iş yerindeyim ve bu 35 dk'yı akşam saat 7'den sonra ayırabilirim. Bu durumda da iş çıkışı foto çektirmek ve GYM üyelik devri işlemleri benim zaten 2 saatimi alacak. Yani saat 19:30 - 21:30 arası meşgulüm. Bu durumda saat 21.30 sonrası herkesle telefonla konuşmam lazım ki ne zaman kendime zaman ayıracağım?

İşte ben herkesle kaliteli dostluk kurmak ve iletişim içerisinde olma çabam nedeniyle tüm bu irtibatta kalma olayını fazla ciddiye alıyorum. 

Biliyorum biz şehirli mahlukların ne kadar da yavan sorunları var değil mi?

P.S.: Foto tabi ki de bana ait değil ama umarım bir gün ben de böyle müthiş kareler yakalayabilirim.

Yorumlar

Popüler Yayınlar