Çok iş yaptım çooookk....

NumNum Tuvalet:)



Her ay 1 iş günü keşke hep tatil olsa! 

Bu geçtiğimiz Cuma günü işten izin aldım. İzin kullandım daha doğrusu. Geçen sene tüm yıllık izinlerimi bitirmemiştim o nedenle şimdiden 8 gün hakedilmiş izin günüm var. 


Bu ay içinde kardeşim 
Çağrı ve eşi Katya gelecekler Türkiye'ye o zaman da alırım 2 gün izin. 


Süper olur!










Ama Cuma gününe geri dönersek eğer halletmediğim iş kalmadı diyebilirim:

Sabah erken uyanıp sağlıklı beslendim
Başkent gaza gittim (sorun tam çözülemedi, pazartesiye kaldı)
PTT'den gaz aldım 
Dask yaptırmayı denedim olmadı
1 bolüm dizi izledim
Garanti Bankasına uğradım
Mert ile öğle yemeği yedim
30dk uyudum
Makineye çamaşır / bulaşık koydum
Didem ile kahve içmeye gittim
Evi temizledim
Ali Express - dispute yazışmalarımı yaptım
Denebunu ürün yorumlarımı yazdım
19:00 da yarının dersini hazırlamaya oturdum.
AMY geldi - sandviç hazırladık.
1 bolum daha dizi izledim.
Uyudum :)


Böyle productive günleri çook seviyorum, mutlu ediyor beni. Onun dışında okul (yüksek lisans) biraz yorucu geçiyor. Her hafta için okumam gereken en az 3 makale oluyor ve aldığım 2 ders için de sunum hazırlamam lazım!!! Hafta sonları da Türkmenler ile ilgili proje var... Spor yapayım diyorum, arkadaşlarımı göreyim falan filan derken yoruluyorum. 


Uzun yıllardır bu kadar yoğun bir dönem yaşamamıştım ama kendimi çok dengede hissediyorum. Belki de bu yüzden yalnız kalmayı, evimde zaman geçirmeyi çook sever oldum. 


Dün gece şu gördüğünüz minik, super uber torbayı kullandım ve bayıldım. Bu "tea brewer" şeysini bana Sinecik (The Tutor) hediye getirmişti. Uzun zaman bekledim, kullanmadım hiç. Ama çok çok çok keyif aldım! Öyle akıllıca tasarlanmış ki her ayrıntı düşünülmüş. Mesela hep dengede kalıyor, içinde sıvı olsa da devrilmiyor. Kapağı emaneten değil cidden "pıt" diye yerine oturuyor, sızdırmıyor, kokmuyor, defalarca kullanılabilir, at çöpe gitsin değil çooook başarılı!



Bu arada bizim artık NETFLIX'imiz olduğunu biliyor muydunuz? Westworld, Black Mirror, Stranger Things, Narcos etc...

Kıskandınız mı? :P


Yorumlar

Popüler Yayınlar