24 Mayıs 2017 Çarşamba

To Do List




ve Evet uzun zamandır beklediğimiz gün yaklaşıyor. Hayatımda bir dönem yakında kapanacak sanırım. Daha öncesinde de bir kaç kez bahsetmiştim. Kıbrıs bizim için gerçek oluyor!! Nicky zaten Şubat ayında Kıbrıs'a taşınmıştı. Orada süper bir iş buldu. ODTU'de hoca oldu. Şaka gibi. Adamlar bir de üstüne fıstık gibi lojman verdiler. Şimdi yavaştan oraya gitme sırası bende. Evet bende diyorum ama hayat çok zor be! Nasıl olacak, neyi nasıl yetiştereceğim hiç bilemiyorum. Yapmam gereken onlarca iş var ve sanki zamanım daralıyor:

* CV güncellemek ve cover letter yazmak
* Online yazı kursumu iptal etmek
* Arabamı satmak
* Ev eşyalarımın bazılarını satmak
* Evdeki bazı eşyaları nakliye ile göndermek
* Elimde bekleyen bağış kitaplarını verecek yer bulmak
* Ev sahibine 1 ay önceden haber vermek
* İş yerime ayrılık konuşması yapmak ki benim için çok stresli
* Burada son doktor kontrollerime gitmek
* SGK kaydımı kapattırmak
* Yüksek Lisans tez danışmanımla görüşmek
* Yüksek Lisans son 2 dersim için 2 tane rapor yazıp teslim etmek
* Ödemediğim öğrenim kredim için vergi dairesine gitmek
* Kıyafet alışverişi yapmak
* Dövmemi sildirmek istiyorum
* Evi boşaltırken boyatmak lazım
* Saç rengimi düzelttirmek
* Evimin kapı kiliidi bozuk onu yaptırmak
......

Ve en ölümcül olan da ailemle taşınma fikrimi konuşmak! Çünkü işimi herşeyimi bir adam için bırakıp taaaa kalkıp Kıbrıs'a bir de onun yanında taşınacağım için onları ikna etmem lazım ki bana küsmesinler. Çünkü bizler Türk ailesiyiz ve ne ayıp ki evlenmeden sevdiğinle yaşama fikri bile bırakın kabul görmeyi dile bile getirilmesi tabu sayılır. 

Diğer taraftan da kız arkadaşlarımın bazılarından gördüğüm feci bir baskı var üzerimde. Onlar bu yapmayı planladığım şeyin delilik olduğunu düşünüyorlar. Çünkü onlar benim gibi yalnız değiller. Kendimi ailesiz hissettiğimi anlayamıyorlar.  

Nicky'nin kendisi için kullandığı bir kelime var functioning diye. Son zamanlarda bana diyor ki "sen olmayınca hayatımda I am not functining!" ben de aynen öyleyim. Çünkü işten çıkıp eve gelmemin bir anlamı yok sanki, ya da neden makyaj yapıp güzel giyineyim mi? Son zamanlarda hiç hareket etmiyorum. Kilo alıyorum. Nicky de benim gibi. Oraya gittiğinden beri adam 7 kilo almış. Onu görünce yuh dedim! Hayatımda bir dönem çalışmasam ne olur ki? Belki orada yaz sonunda çocuk yaparız (yani olursa tabi) fena mı olur? Şimdi yaz geliyor hemen hemen her gün akşamüstü denize gidebiliriz çünkü arabayla sadece 20 dk uzaklıkta en güzel sahiller bizi bekliyor olacak. 



Hayatımda ne zaman deniz kenarında yaşadım ben? KIbrıs nemden üzerime yapışsa da ben de balkonumda kendim agaçtan topladığım limonlarla yaptığım limonatayı içmek istiyorum! Çünkü burada balkonum çok sıkıcı.

Kıbrıs benim için mükemmel olamayacak tek bir şey eksik kalacak o da benim sınırı geçip rum tarafına geçemiyor olma sorunum. Bu konuda öyle çok okudum araştırdım ki uzman sayılırım. Bir dahaki post konum bu alanda olsun bari, yazıp paylaşayım. Burada dursun.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder