Bazı Arabalar Çok Çirkin !

Hola,

Kıbrıs hayatımın başlamasına son 2 hafta kaldı (yaşasın). Kirada oturduğum evimi bir arkadaşıma devrediyorum, eşyalarımın bir kısmını ona satıyorum, bir kısmını başka arkadaşlarım sağ olsunlar satın alıyorlar, arabayı da sattım gitti... 

Hala yapmam gereken çok şey olsa da en azından artık önümü görebiliyorum. 

Bu arada bundan sonraki paylaşımlarımda Kıbrıs ile TR'yi maddi açıdan karşılaştırmaya karar verdim. İşe şimdiden araç konusu ile başlayayım dedim çünkü bugünlerde gündemimiz bu. 

Malum 98 Model Ford Fiesta aracımı 15.400'e sattım.

Minik Kuş'un şimdi çok tatlı yeni sahipleri var.

Cebimize paramızı koyunca da başladık Kıbrıs'tan araba bakmaya. Nicky her zaman ki gibi hep çok çirkin arabaları beğendi. Anlamıyorum bu erkeklerin Volkswagen sevdasını. Vardı bir tane beğendiği bir şey, eski model de olsa neymiş taş gibi arabaymış falan filan diye beni kandırmaya çalıştı. Diyorum ki o eski Polo'ya 13.000 TL (2000 model) verene kadar 2009 model Citroen arabalar var (16.000 TL'ye). Fıstık gibi işte, değil mi? Ama değil. Anlaşamadık sevgilimle. 

Bunun üzerine kendisi gitti başka bir çirkin araba beğendi! İşte bu, 2004 model Opel Astra 1.4 model arabayı almak istiyor, hatta pardon satın alıyor bile! Kullanmış çok sevmiş, motoru sağlam arabaymış bunların falan filan.. 

Sanki sanayide çırak nereden anladı acaba?


Bir kere bana diyor ki "Darling, it is a hatchback car! You will love it. It is very compact" Abi hatchback görmesek tamam da... Bildiğin çirkin bir sedan araba bu! Compact falan diyerek sevdirmeye çalışıyor bana aklı sıra arabayı! 

:/


2004 model Opel Astra 1.4 / manuel - benzinli 14.000 TL'ye anlaştılar gibi.Çarşamba bakalım satın alım - devir işlemleri olacak.

Bu yazıları okuyan varsa aranızda cidden bir yorum yapın. Güzel mi çirkin mi? Alınır mı bu araba? Yani Güzelyurt - Lefkoşa arası tek yön 32km falan ki ben her gün o yolları gidip geleceğim gibi duruyor. Bununla rahat rahat 100 -120 yapılabilir mi? Bir kereseinde Hyunda i10 kiralamıştık ve ben hiç fark etmeden 120 yapıyordu araç, kasmadan gidip - gelmiştim o yolları. Yani bu araçta böyle konfor sağlar mı acaba? 

Bu arada sahibinden.com da baktım TR de bu aracın piyasası 25.000 TL ile 35.000 TL arası değişiyormuş. (Ama bir tane bile bu bordo renk araçtan 2004 model olarak bulamadım. Acaba bu araba daha eski model mi? Nicky'i kandırıyor olmasınlar?) 


Ufff yabancı sevgilin mi var derdin var arkadaş!



Yorumlar

Popüler Yayınlar