22 Temmuz 2017 Cumartesi

Bu bir iç boşaltma ona buna giydirme yazısıdır, teşekkürler




Not: Bu yazımda ağzımdan kötü sözler çıksa da aslında aşağıda bahsedeceğim tüm insanları sevdiğimi belirtmek isterim. Sadece bazen bazı şeyler çok fazla geliyor!

Benim hayatımın odak noktası başkalarına bir şekilde bağlı olarak ilerlemesi. Bu da feci şekilde canımı sıkıyor.

Genelde 2 ayda bir kendimi evde ana avrat küfüt ederken buluyorum! 
Koduğum insanlarının benden beklentileri hiç bitmiyor!!!

Son 2 haftamın özeti ise şöyle:

Nicky Beyin beğendiği arabaların satıcılarını tek tek ara
Randevu al
Nicky Beyin konumunu onlara yolla, geri Nicky'i ara haber ver
Stevin yatağını sat
Steve için nakliye bul
Steve için eski ev sahibiyle konuş
Steve için avukat ile konuş
Kendi ev sahibim için yeni kiracı ile kontratı ben yapıyorum
Ben kargoya veriyorum
Ben takip ediyorum
O gelince Steve ile elektrik su aboneliğini değiştirmeye git....

falan filan....

Yaa internetten ikinci el kullanılmış bazalı yatak satıyorum elin Yasir isimli bebesi 40 tane soru sordu. Nerden aldın, yatak "spring" mi?, ebatları ne, nakliye hangi saattler arası olur falan filan. Bazalı tek kişilik yatak işte 200 TL amına koyiyiym. Bu kadar soru soracaksan git 0 al!!! 

Bir de şu an belki gereksiz sinirli olabilirim ama ek olarak da Nicky'nin satın aldığı o çirkin Opel varya bozulmuş, yolda kalmış!!! Arabanın farları bile yanmıyormuş!!! Yaa bir kez olsun bu adamlar bizi neden dinlemez ki anlamıyorum!! Sonuçta gece gece Merve arabayı satan adamı ara, internetten tamirci bul, yarın için randevulaş, şu numarayı ara, lokasyon söyle.... Telefon faturam kol gibi oldu daha anlatamadım bebeye!! Öküz evladı başka ülke Kıbrıs her aradığımda kol gibi şişiyor faturam. Şimdi bilmem kimlerle bilmem nerede barbekülü parti yapıyorlar. Arkadan geliyor Türkçe konuşan karı kız gülüşmeleri. Canım dedim sen ara adamları eminim o yanındaki hatunlar konuşurlar tamirciyle telefonda!! Resmen kendimi enayi gibi hissediyorum!

Haa bu arada arabayı satan adam dedi ki "Triger kayışı kopmuştur!" yaa dedim canım sen arabayı bize satmadan tuhsattki motor numarası ile netten baktım; Z14XE.... ile başladığı için triger kayışı yok zinciri varmış. Olmayan kayış kopamaz yani canım dedim. O zaman vantilator kayışı kopmuştur diyor. İlla bir kayışı koparacak, adam taktı. 

Neyse gidiyorum şimdi, darlandım iyice

Bye






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder