Kuaför Macerası ve Sarı Saç Takıntısı Hakkında

Günaydın,

Hayatımın küçük kabuslarından birini yaşamaya KUAFORE gidiyorum şimdi: Beni tanıyanlar bilir tam bir sarı saç sevdalısıyım. Hep derim ben yanlış doğmuşum, ruhum resmen sarışın benim!! 

Bu arada hiç de mütevazi olamayacağım ama her renk saç özellikle de sarı saçın bana yakıştığını düşünüyorum.  
(Bir ara her renk olan saçlarımın resmini koyarım bakarız)

Ankara'da 2006 senesinden beri gittiğim süper bir kuaför var Bayılıyorum o adamlara. İki kardeş beraber çalışıyorlar ve bunca senedir bana yeri geldiğinde hem abilik hem de dostluk yapmışlardır. Bunca sene içinde onlar evlendi, çocukları oldu ve hatta büyüdüler bile... Tüm bu yaşanmışlıları beraber biriktirdik ve benim için çok kıymetliler. 

Ama özellikle son 2 gidişimden o kadar da memnun ayrılmamıştım. Bir şekilde ya dip boyamın tonunu beğenmemiştim ki sonradan hiç bir ücret almadan bana yeniden dip boya yapmışlardı ya da röflelerimin tonu bence hiç tutmamaştı yaşlı gibi hissetmiştim kendimi ordan çıkınca. 

Bunun üzerine tam bir risk alarak evimin yakınındaki bir kuaföre gittim Nisan 2017 de. O sırada teyzem buradaydı zaten ve parasını da o veriyordu. Fazla üzerinde düşünmeden aşağıdaki bu iki resmi elime alıp "İşte böyle bir saç istiyorum" diyerek sabah 09:00 da girdiğim berber dükkanına:

Örnek saç 01

Örnek saç 02

Akşam saat 19:30 itibariyle böyle görünerek çıkmaya zorlandım:

Bu arada saat 19:30 olmuştu!





Adam sadece saçlarımı OLAPLEX ile açtı ve bıraktı. Ne bir dip boyası ne bir gölge atma yok! Zaten Olaplex ile açacağım süper olacak diyip bir ton da paraya anlaşmıştık. Resmen kandırdı beni. 

Sakın kızlar OLAPLEX diye bir şeye inanmayın. Saçlarım hem aynı oranda zarar gördü hem de beyaz gibi bir renk oldu. Benim ısrarım üzerine bir dip boyası yaptı ve üzerine bir de ekstra para istedi. Vermedim! 











Ben elimde foto ile gidip bu saçı kaça yaparsın diyerek parada anlaşmışız zaten üzerine dip boyası yaptı diye ekstra para talep etmek ayıptır, yemezler!

Neyse tabi aradan geçen 4 ay içerisinde doğal olarak saç rengim nispeten koyulaştı ki sarı saçlar koyulaşır. Şimdi ki görüntüsü de böyle:


Benim über komik arkadaşım Ülgen'in yaptığı bir tespit var. Der ki; "kuaförler saç rengini açabildiği kadar açar ve sonrasında da bak elim ne kadar süper hiç kopmadan, yakmadan açtım saçlarını" derler. (Çok haklı bence)

Bu kez yine elimde bir foto ile kendi kuaförüme gidiyorum. Belki aranızda tanıyanlarınız vardır. Gurbetçi Aile'den Tuba'nın saçlarını çok beğeniyorum. Bu resmi referans alıyorum bu kez kendime. 

Gurbetçi Aile - Tuba

Son olarak benim kuaförümün bu aralar küllü saç takıntısı var ki ben hiç beğenmiyorum. Yaşlı insan saçı resmen. Ben böyle saman sarılarını, sun kiss renklerini beğeniyorum. Enerjik olmalı saç rengi. Soluk değil!! Kısaca kendi zevkine göre bir sonuç çıkabilir endişem var, göreceğiz.

Neyse bu yazımda kimseyi rencide etmemek adına kuaför isimlerini vermedim. Ama bugün akşam eve geldiğimde memnuniyet dereceme göre isim verebilirim.

Ha, bir nokta daha var: Benim kuaförüm önce paket atıp sonra dip boya yapıyor (o kötü kuaför de böyle yapmıştı) ama sonradan hem youtube da izlediklerimden hem de teyzemle konuştuğumda fark ettim ki bazıları da önce dip boyayıp sonra paket atıyormuş. Bu ne fark yaratıyor bilemiyorum. Önemli bir ayrıntı mı onu da bilemiyorum.

Neyse ben kaçar, gün beni bekler,

Byeee

Yorumlar

Popüler Yayınlar