Kıbrıs Pahalı mı?

Kıbrıs'a taşınalı tam 1 hafta oldu hatta 1 hafta 2 gün bitti bile. Zaman aşırı hızlı geçiyor anlamıyorum sanki yine çocuk oldum ve yaz tatili yaşıyor gibiyim. Ne zaman Ağustos ayına geldik, okulun açılmasına ne kadar az gün kaldı diye hayıflanıyor ruhum...

Kıbrıs baştan söylemeliyim ki ya tam bir delice sevgidir ya da nefret edip kaçmak istediğiniz kuru bir ada parçasıdır! İnsanları gariptir, havası kuru, denizi sığdır ve size ya yuva olur -sevmeyi bilirseniz- ya da düşman gibi içten içe kemirir bitirir... Neyse biraz daha zaman geçsin o zaman daha derin analizler yazarım, şimdilik bana en çok sorulan soru ile devam etmek istiyorum:

-Kıbrıs pahalı mı?

Bu sorunun cevabını ben de inanın sizin kadar tam olarak bilemiyorum çünkü bazı kalemler evet sanki aşırı pahalı gibi beliyor bana ama bazen de sanki TR ile aynı diyorum. Bugün Güzelyurt Lemar Markete gittik ve biraz mutfak alışverişi yaptık. 

İşte fişi de bu:

Fazla bır sey okunmuyor farkındayım, idare edin artık.
Her aldığımız malzemeyi kıyaslamayacağım ama belli bir kaç markanın ürünleri ve fiyatlarını Türkiye Migros fiyatları ile kıyaslayacağım, hazır mısınız?

         LEMAR_KIBRIS            v&s         MIGROS_TURKIYE







Bunların dışında aldığımız sebze - meyve (kg) de şu şekilde: 
Aynı şekilde ilk fiyat bugun LEMAR fiyatı ,ikinci fiyat ise TR:

MUZ: 3,25 TL /  7,5 TL

KABAK  : 3,45 TL  /  2,99 TL

MANTAR: 18,50 TL /  9,95 TL

SOĞAN:  1,49 TL /  2,25 TL

PATATES: 1, 95 TL / 4,95 TL

SALATALIK: 1,90 TL / 1,99 TL

KARPUZ: 0,75 TL / 0,79 TL


 Bu arada fişte bilemediğim 2 kalem de ürün dikkatimi çekti şimdi. Nicky yapmıştı ödemeyi kasada pek bakmamıştım ben, dert oldu bana şimdi onlar nedir diye bakmam lazım:)

Özetle bu şekilde umarım işinize yaramıştır. Bu küçük market alışverişinden yola çıkarsak hayır Kıbrıs pahalı değil diyebiliriz ama yukarıdaki 10 kalem böyle bir çıkarım yapmak için yetersiz olabilir... What ever....

Bir de şu askeri kantin olayı nedir? Biz girebiliyor muyuz? Var mı bilgisi olan?

Haa bu arada biri alkol mu dedi? 
                                       Hürmetler:)

Bu şişeler 70'lik beyler, dağılabilirsiniz.



Yorumlar

Popüler Yayınlar