Alkol var mı gençler?



Selam millet,

Kıbrıs sıcak, kampus bomboş yemin ediyorum bir Allah'ın kulu kalmadı. Bir ben bir de Nicky kaldık buralarda. Hayır bana göre aslında hava hoş da kampüsteki 5000 kadar kedi yavrusu aç ve susuz kaldılar, bize sardılar! Canım fena sıkkın!

Mama ve su ihtiyaçları doğrultusunda kapıya (teker teker) gelip miyavlıyorlar ve biz de öküz değiliz ya anlayıp kendileri ile ilgileniyoruz. Ya ne yapacadık başka? Hiç.

Bu arada fark ettim ki anne kediler tam bir canavar, gaddar yaratıklar! El kadar bir yavru vardı ortalıkta ve ana olacak kedi anne reddetti, beslemedi o yavruyu. Bizler de ne yaparsak yapalım o yavruya ne su ne de mama yedirebildik:( 
Bugün de o yavrucuk ortalıkta yok, korkarım ki bir yerlerde ölmüş olabilir. Bunu niye anlattım o taş kalpli anne o yavucuğu hiç istemedi diğer tüm kittenları emzirdi ama o el kadar sebiye "tıssss" layıp  durdu!  Orospu kedi diyeceğim ayıp olacak çünkü benim orospularla bir alıp veremediğim yok. Bence hakaret anlamı içermeyen bir kullanım. Neyse amannn çok uzattım.  Şimdi bildiğiniz gibi Kıbrıs'ta alkol ucuz ve çeşitli ve ben de şarap içemeyi seven insanlardan biriyim canlar. 2 bira içsem midem şişer, kusasım gelir ama şarap öyle mi? Yavaş yavaş gider, şişenin dibini bile görürüm alim allah! 

İşte TR'de görmediğim varsa da pahalı olduklarından market raflarında ellerimin bile uzanmadığı bir kaç farklı şarabı denedim ve yorumlarımı iletiyorum:

1) J P Chenet: Beyaz / Sauvignon Blanc : Bu şişeyi eve yakın marketten 20 TL'ye aldım. Fransız şarabıymış. Tadı hiç de fena değildi. Şişesi falan pek bir karizmaydı. Internette baktıgım kadarıyla diyorlar ki bunun Rose şarabı resmen şampanya gibiymiş. Bir dahakine onu deneyeceğim mutlaka. 
Puan: 7/10

2) B&G (Barton Guestier): Beyaz / Sauvignon Blanc: Şimdiye kadar içtiğim en iyi beyaz şarap bu! Ne kokusu, ne ağızda dolandırdığında bıraktığı aroması ne de fiyatı hiç rahatsızlık vermiyor. Bu şişeyi de Girne'deki George Bar'ın yanında bulunan turistlere içki satan yerden 20 TL'ye aldık. Bu da Fransızmış ve bayıldım. Meyveli ve aromalı.... Çok pis gideri var. Bulursanız alın için mutlaka!
Puan: 9/10

3) Mosketto: Refreshing Italian Wine diye şişenin üzerinde yazsa da aslında tam bir şarap değil çünkü alkol derecesi sadece 4% ! Biradan bile hafif lan! Şaka gibi bir içecek bu. Tadı resmen meyve suyu gibi. Tatlı bir meyve kokteyli gibi içtikçe içesin geliyor, şişeyi yalıyorsun. Feci hafif, tatlı değişik bir içecek. Düşünsenize içine buz atıp sıcak yaz günlerinde içtiğinizi.... Uffff şahane. Bunu ben satın almadım komşumuz Fatma bize getirdi ama fiyatını biliyorum markette gördüm. 18,90 TL
Puan: 8/10 (Tam bir şarap değilsin o nedenle 1 puan kırdım senden)

Şimdiye kadar TR'de içtiğim şaraplar içerisinde bu tatlılığa en yakın bulduğum şarap TINI Bağcılık markasının ROSE şarabıdır. Ahan da bu: 



Nadir denk gelir ama bulursanız mutlaka ROSE'sinden bir 5 şişe alın. Yalaya yalaya içeceğinize garanti veririm!


4-5) Mateus: Burada her yerde Mateus şarapları var. Ben de 2 farklı Rose denedim. Bence ikisinin de tadı birbiriyle aynıydı. Süper marketlerin bazıları kampanya yapmış ROSE şişesi 17,90 TL ama marketlerde 21 TL'ye satıyorlar.
Puan: 6/10


6) Sancerre: Bunu da ben almadım arkadaşım Sercan bize gelirken hediye getirdi. Fena değildi normal bildiğiniz beyaz şarap işte. Fransızmış bu da. Ben hiç anlamam şaraptan bu arada. Belki de bu en iyisidir ben bilememişimdir. Fiyat konusunda fikrim yok ama marketlerde bakınır bulursam sonra bu yazıyı update ederim.
Puan: 6/10


Özetle durum budur. Bol alkollu keyifli bayramlar dilerim....








Yorumlar

Popüler Yayınlar